dinsdag 9 december 2008

eierwekker

eierwekker
Laatst was ik even op bezoek bij de buren. De buurman wilde een eitje koken. Ik hoorde toen de volgende conversatie.
-waar staat de eierwekker?
-in het linker kastje
-welk kastje is dat?
-als je voor het aanrecht staat het meest linkse
-daar staan alleen pannen
-dan kijk je niet goed
-wel waar maar dat ding staat er niet
-kijk dan op je horloge
-dat kan niet dat weet jij ook wel, de eierwekker loopt sneller
-nee dat weet ik niet en ik wil nu verder lezen
-dat vind ik flauw, ik help jou ook altijd
-wat een gezeur om zo’n ei
-je weet dat ik haast geen eieren eet maar als ik het dan een keer eentje wil moet het precies 7.35 zijn op de eierwekker
-dat gezeur van jou ook altijd, jij kunt nooit iets vinden
-wel waar maar jij geeft alles altijd weer een ander plek
-als ik kom wil ik wedden dat ik dat ding direct vind
-ik weet zeker van niet, kijk zelf maar
-zie je wel, hier staat hij
-dat kon ik niet zien, dat kreng staat in een steelpannetje, wie zet dat ding daar nu neer?
-als jij goed uit je doppen kijkt zie je het ook, jij kunt nooit wat vinden
-en jij verstopt alles
-nou hier heb jij je wekker, plezier er meer.
-ik wil nu geen ei meer, bah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten